Prima Noutăți Training ,,Cum să ascult ca să vorbească, cum să vorbesc ca să...

Training ,,Cum să ascult ca să vorbească, cum să vorbesc ca să asculte,,

229
DISTRIBUIȚI

     La data de 9 iunie 2017 în incinta Centrului de Asistență și Protecție a Victimelor și Potențialelor Victime a Traficului de Ființe Umane (Centru), a fost organizat un training de inteligență emoțională pentru specialiștii Centrului cu titlul ,,Cum să ascult ca să vorbească, cum să vorbesc ca să asculte,,.

Trainingul a avut drept scop tratarea mai multe aspecte ale inteligenței emoționale: harta emoțiilor, familii de emoții, emoții bune sau rele, vocabularul emoțiilor fel a fost abordat și aspectul de școlirea emoțiilor.

Inteligenta emoționala este științific definită ca un set de competente prin intermediul cărora o persoana poate identifica si gestiona cu rezultate pozitive emoțiile proprii si relația cu alte persoane.

Ulterior cursului participanții au însușit dezvoltarea următoarelor abilitați sau domenii:

  • Observarea și identificarea trăirilor proprii;
  • Denumirea și etichetarea emoțiilor identificate;
  • Evaluarea intensității trăirii emoțiilor;
  • Cum reacționăm când ne supunem impulsului emoțional;
  • Desființarea cercului vicios.

La finalul a fost organizate jocuri și mici ateliere cu ajutorul cărora participanților din cadrul Centrului le-a fost oferită posibilitatea de a înțelege în profunzime ce se întâmplă cu ei la nivel emoțional, posibilitatea de a gestiona  emoțiile într-o manieră utilă, constructivă, astfel încât să știe cum să iasă rapid din blocaje și cum pot ele evitate.